Solat

2011-05-06 @ 13:43:51 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag gick det sola på balkongen! Så jag har legat där och sölat i 1 timma... vill inte ligga FÖR länge eftersom att jag inte har någon solkräm hemma, så 1 timma blev bra. Det var farligt att ligga där för det kom hema tiden svala vindar så man blev alrig sådär äckelvarm.. och då är det ju lätt att man ligger för länge och bränner sig.. Men det var skönt att ligga där och bara vara.. får vi se om jag lyckas få någon färg i år. Avis på Alle som bara behöver vara ute i solen en dag så är han knallbrun.. jag får fan kämpa en hel sommar om jag ska bli så brun som han bli på en dag.. orättvist!

Kommentarer
Postat av: Rebecca - 18 år och gravid!

ja, bristningar är inge kul :( har fått jättemycket på magen :(

2011-05-06 @ 18:32:03
URL: http://reboow.blogg.se/
Postat av: Rebecca - 18 år och gravid!

hur mycket har du gått upp? om man får fråga såklart ;)

2011-05-06 @ 22:44:15
URL: http://reboow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback