Update..

2011-05-07 @ 13:48:48 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det blev inget mer uppdatterande från mig igår när jag hade solat. Bella ringde mig strax efter att jag skrivigt här och frågade om hon kunde komma hem till mig.. och det kunde hon ju såklar, så det blev lite panikstädning för mig så att det skulle se hyffsat ut här hemma när hon kom.. Jag hann med en hel del faktiskt =)

När hon sen kom hit så hade hon med sig fika i form av vinerbröd och jordgubbar, det var riktigt gottigt! Sen såg vi på lite film *pappa på burk* och lite serier *senaste avsnitten av The vampire diaries* och sen helt plötsligt så var klockan 23:00 så hon pallade inte att åka hem så hon fick låna vår soffa och sova på inatt.

Nu har hon åkt hem för ett par timmar sen och jag har solat en stund. Jisses vad härligt det är att kunna sola igen! så mysigt. Fast idag var det så himla varmt så man stog bara ut att ligga där i 40 minuter. Får se om det blir en liten solarunda till om en stund.. har ju lite andra saker jag måste göra också.. typ.. packa.. =/

Tack för en mysig dag och kväll gumman, ja och förmiddag hihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback