Tandsten..

2011-05-01 @ 20:57:29 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Inte fick jag något vetigt gjort idag mer än att hänga ut våra sängkläder på vädring och så har jag damsugit lägenheten.. jag som hade tänkt att göra så mycket mer idag men icke.. jag får helt enkelt hoppas på att morgondagen ser bättre ut!

Nu ikväll har jag skrapat bort tandsten på hundarnas tänder.. snacka om att det behövdes! Det är inget roligt jobb att göra, speciellt inte på Amore som är så jäkla bångstyrig och inte ligger stilla.. Jeppe däremot ligger bara där och väntar på att jag ska bli klar haha fast så har ju han varit med om det några fler gånger än Amore också så det kan ju ha sina förklaringar! I alla fall så får vi hoppas att deras munhygien blir lite bättre =)

Vi ska se lite tv nu och käka lite popcorn nu, i min bunke är det saaaalta popcorn *mums*=)


Kommentarer
Postat av: Rebecca - 18 år och gravid!

sv: Jag känner precis som du faktiskt, litar inte alls på mig själv.. men jag hoppas innerligt att jag inte börjar igen :)

2011-05-01 @ 21:28:55
URL: http://reboow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback