Varit hemma hos mormor marie =)

2011-11-14 @ 18:08:20 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi har spenderat hela långa dagen hos mormor marie idag. Det brukar bli lite småjobbigt efter några timmar men det var faktiskt trevligt.. tills min bror kom hem och var allmänt otrevlig, jag vet inte vad som har tagit åt honom.. ok jag var inte världens bästa tånnåring men så som han tilltalar mamma har jag aldrig gjort.. hoppas aldrig någonsin jag får höra sånna ord från Olivia.. jag tyckte riktigt synd om mamma faktiskt.. hade god lusst att skälla ut brorsan så som han håller på men det kunde jag ju inte göra när jag hade Olivia..

Nu är vi i alla fall hemma och Olivia somnade i vagnen på väg hem.. hon får sova där tills hon vaknar min lilla tös.. hon har varit vaken nästan hela dagen! legat på en filt hemma hos mamma och jollrat och tittat på allt möjligt.. och så har hon ätit päronpure.. det var gottigt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback