Ingen bra början på dagen..

2011-10-13 @ 20:47:15 | Publicerat i: O 0-6 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

I morse packade Olivia och jag skötväskan och åkte iväg till BVC för att gå på babymassage. Nästan framme så kommer jag lite för fort i en snäv kurva och måste då ta ut svängen lite mycket.. i samma veva kommer en anann bil och så bonk så kör jag in i den bilens bakdörr.. inga större skador och ingen skadade sig.. men jäklar vad arg och ledsen jag blev på mig själv.. när jag ahde pratat klart med henne jag körde in i satte jag mig i bilen och skulel ringa pappa.. (det va ju hans bil jag hade) då bröt det, och jag gråter och berättar vad som har hänt.. pappa blir helt ängslig i rösten och undrar om det hänr mig eller Olivia något, men det hade det ju inte.. så då sa han bara.. jaja men tänk inte på det, det är lungt.. ingen skadades ju.. han är så bra min pappa <3 Men usch vad irriterad jag var för att jag klantat mig så! Men men, babymassagen var jättemysig och Olivia tillät mig massera henne nästan hela stunden som vi skulel hålla på, hon tröttnade när det var tredje magmassageövningen.. då ville hon ha mat =) Efter BVC så träffade jag pappa och pratade igenom vad som hade hänt och så.. Och det var inga problem.

När pappa hade gått hem så kom Sandra och Elwin hit. Vi gick till affären och köpte frallor och så gick vi hem till mig och fikade. Frallor och kaffe mmm gottigt =) Barnen satt i varsin babysitter mittemot varandra, Olivia höll igång men Elwin hade helt enkelt ingen lust att busa med henne, han tåflirtade lite diskret ibland.. hihi det var så himla gulligt att se<3 Det var första gången som vi träffades idag och det var verkligen jättetrevligt.. vi pratade på om allt möjligt och det kändes som att prata med någon som man har känt i flera år.. det är så skönt när stämningen är så avspänd! Tack för en jättetrevligt eftermiddag!!

Nu ikväll så gick jag en promenad med mamma.. Det var skönt faktiskt, förutom att jag tog påmig alldelles för lite kläder så innan jag fick upp flåset frös jag skitmycket.. måste komma ihåg att det är höst nu..!

Nää nu blir det ett vaaarmt bad! är frussen och Olivia sover så måste ju passa på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback