Kalmar

2011-10-24 @ 22:22:53 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Dålig på att blogga jag vet! men alltså i helgerna när Alexander är hemma har jag faktiskt inte så stor lust att blogga.. men det förstår ni säkert! jag får ju ta vara på de få dagar vi har tillsammans!! =)

Idag har Olivia och jag varit med Denise och Lollo i kalmar.. Denise frågade igår om jag ville följa med dit för hon skulel hämta sin dator och så skulel hon kolla lite saker.. så vi följde med.. och köpte en ny skrivare! Så hittade jag höganässkålar på citygross för 20:-st.. tror det är utgående färg men shit vad fina så jag köpte 4 st.. men ångrar att jag inte köpte fler hehe

Nu ikväll så har jag kämpat sm ett djur med att få Olivia att sova.. hon somnade första gången vid 18:30.. sen vaknade hon en halv miljon gånger och så somnade hon vid 21:00 och har sovigt sen dess *peppar peppar* jag tor att avslappningskivan som jag köpt hjälper henne lite faktiskt.. men ja vi får väl se.. första kvällen med skivan idag så får se hur det går resten av veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback