Ledsen =(

2011-10-10 @ 06:22:06 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Fy vad ledsen jag blev.. Min älskling åkte till jobbet nu.. han veckopendlar ju så nu kommer han inte hem förens på fredag igen. Jag brukar aldrig vara vaken när han åker, jag brukar halvsova när jag får en hejdåpuss och kram.. men idag var jag vaken eftersom att Olivia ville amma, så när hon somnade om gick jag upp och höll sällskap och kramades lite extra... mysigt, men dumt gjort för jag blev verkligen skitledsen den här gången =(

Hoppas veckan går fort så du får komma hem igen!! Vi saknar dig när du är borta! Älskar dig!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback