utvilad!

2011-10-21 @ 18:13:51 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Inatt har vi sovit! Olivia somnade vid åttatiden och sov till ett.. då ammade hon och somnade sen om ett par timmar till tills hon fick komma över i vår säng. När Alle vaknade så tog han hand om Olivia och jag fick sova vidare.. ända till tio!! underbart och utvilad blev jag!!

Alle skulle till läkaren och sen skulle han åka med bilden till SAAB för att fixa en list.. under tiden så gick jag och Olivia och handlade lite saker till maten som vi hade glömt.. och när vi kom hem bakade jag en kladdkaka och chokladbollar.. gott till kaffet :D givetvis gjorde jag så att Alle kunde äta det.. utan ägg och utan mjölk!

Nu har vi ätit mat och jag är sjuuukt mätt.. åt lite för mycket, men det var ju så gott.. köttfärsbiffar med ost i mitten och bacon lindat runt om.. till det hade vi ungsgrillade rotfrukter =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback