Varning för gnäll på hög nivå!!!

2011-10-07 @ 23:46:48 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

tjohej och tjoho.. imon kommer mamma mu till kyrkan.. fy fan vad jag hatar att inte känna mig bekväm i kläder.. provade kläderna nu ikväll(igen) som jag ska ha imon.. och det känns bara så jävla fel.. kul att se ut som en jävla mamma mu på sitt barns dop.. inte ens då får jag vara fin =( nu är jag deppad.. hoppas det känns bättre imon! annars vet jag inte vad jag gör.. jag kan helt enkelt inte ha kläder jag inte trivs i.. kändes bra första gången jag provade men inte nu.. helvetet att man inte bara tillhör kategorin av folk som är naturligt smala.. nää jag tillhör mamma mu folket..

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till elwin

Jag förstår hur du tänker, jag känner PRECIS likadant. Vissa dagar kan jag slänga på mig några trasor och faktiskt tycka att man ser helt okej ut medtanke på att de bara var ca 3 månader sen man fick barn. Men sen... Finns de dom dagar man är så förbaskat missnöjd med sig själv och nästan kan bli äcklad av hur kroppen ser ut. Självklart älskar man sitt barn till döds men tror att du förstår hur jag menar. Kort sagt, de har bara gått några månader.. Vi får stå ut ett tag till .. Kroppen måste få tid på sig att bli " normal " igen! Ha ett bra dop, du kommer vara jätte fin!! Kram Sandra

2011-10-08 @ 07:39:27
URL: http://varatlillahjartaa.blogg.se/
Postat av: Thess || Linneas mamma

Du kan vara min mamma mu =) Love you!!

2011-10-09 @ 10:17:27
URL: http://tstruwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback