Dagen idag

2011-09-30 @ 23:03:45 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Min älskling kom hem idag och jag fick öppna en av två presenter.. Det jag fick öppna innehöll ett jättefint armband från Laila Bagges smyckeserie! Den andra presenten får jag öppna imon.. spännande!

I eftermiddags var vi hos Jonas och fixade håret! jag färgade det lite ljusare och klippte av det sista av den trista blonderingen! Så håret blev kort igen, men jag är nöjd och nu kan jag börja spara ut håret igen så det blir långt =)

Vi åkte över en sväng till Öland och hälsade på! vi tog med oss pizza som vi blev sjukt mätta av, men gott var det! Vi är påväg hem nu så vi blev kvar längre än vad vi hade tänkt oss, men det var så mysigt och trevligt =) när vi kommer hem ska jag soooova, om Olivia tillåter vill säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback