Dyrt impulsköp

2011-09-18 @ 19:10:11 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Påväg hem, vi åkte över till Öland och hälsade på farmor Karin innan vi for hemmåt.. vi hittade ramar till förstorningarna som vi har beställt.. hoppas att det blir bra! vita ramar till svartvita bilder.. vi hittade även 3 nya bäddset till Olivias säng =) Vi köpte ett ps3 och två spel till också.. snacka om impulsköp.. härligt med sånt ibland!

Regnet bara öser ner, Olivia sover, vi lyssnar på ljudbok och jag är så irriterad så det kryper i mig.. men jag vet inte varför.. =S

Kommentarer
Postat av: sandra - mamma till elwin

Men du, visst är det underbart med impulsköp :)

Regn är trist men kan vara riktigt mysigt att bädda ner sig framför tvn och tända massa ljus.

2011-09-18 @ 20:14:16
URL: http://varatlillahjartaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback