Gabriella

2011-09-20 @ 12:00:48 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Igår blev det inget bloggande somni märkte.. men det var fullt upp här hemma. Jag städade hela förmiddagen och sen vid 13,30 så åkte vi in till stan och hämtade Gabriella som ska vara här hos mig till torsdag, så skoj! Jag fick även mina stövlar inlämnade för klackning så dom ska jag hämta nu i veckan. Ska bli så kul att ha stävlar igen, nu när jag kan gå i det utan att häfterna håller på och dö hihi

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på rktigt. Vi får se vad dagen bjuder på.. Just nu så sover Olivia och vi sitter bara och slöglor på tv och pratar en jäkla massa skit ^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback