God morgon

2011-09-11 @ 10:07:33 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi har haft en relativt bra natt.. jag fick magknip mitt i natten samtidigt vaknade Olivia och ville äta.. det var mindre kul! men det måste berott på all "skit" som jag åt på kalaset igår! Men när magknipen gått över och Olivia fått äta så sov vi läänge innan nästa amning.. skönt!

Just nu så ligger Olivia i sin säng och sprattlar, pratar och skrattar med/åt sin mobil.. jag har inte masat mig upp ur sängen ännu, men borde göra det nu egentligen.. mys att bara få ligga en stund och bara vara.. det blir ju inte så ofta längre om man säger så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback