hur gör ni??

2011-09-09 @ 21:54:31 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 3 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag satt och läste igenom mina bloggar som jag följer, givetvis småbarnsföräldrar (men även blivande föräldrar)som bloggar. Jag blev lite förundrad när jag såg bilder på barnen som är i Olivias ålder i vagnarna med varma overaller eller jackor.. inte för att det är något fel med det så klart, men jag funderar på om jag klär Olivia aldelles för kallt.. för oftast när vi går ut så har hon en långärmad body och långbyxor, eller en kortärmad body och en kofta över och byxor då så klart, så har hon en filt på sig.. är det för lite?? blev faktiskt orolig så idag när vi gick ut tog jag på henne en jacka men det kändes nästan fånig eftersom att solen lös och jag själv gick i kortärmat.. jag tycker det är skitsvårt att veta vad jag ska klä på henne.. 

Snart kommer vintern också.. då är frågan räcker det med en fleeceoverall och ett täcke.. eller ska man ha både overall och åkpåse? eller bara åkpåse?? jag vet fasen inte, jag blir inte klok på det här med kläder och kallt väder.. hur gör ni??

Kommentarer
Postat av: S

Jag var faktiskt också ute idag och jag hade på min lilla kille en body och ett par byxor, över de hade jag en tunnare overall och självklart en mössa. Hade även en filt över honom. Jag tyckte inte han verkade för varm i det och med tanke på att de ligger stilla i vagnen så är de mycket kallare. Hade även på honom ett par tunnare vantar eftersom att de oftast är rätt kalla om händerna.

2011-09-09 @ 22:35:09
Postat av: Frida

Jag är inte så kinkig med kläder jag heller. Jag har som du, body, byxor, tjocktröja och mössa! Men de är svårt nu att klä både sig själv och dom små med dom skiftande temperaturer som är!

2011-09-10 @ 10:16:16
URL: http://friidutten.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag tycker också det är jättesvårt! Leon hade på sig en varm kofta en dag (som du kanske såg när ud skrev inlägget? =)) när vi var ute en kväll o de va svalt. Men tycker det är så svårt, annars har han mest haft byxor, body, en tunnare baseballjacka och kanske en filt. Är det rätt varmt på dagen kan han fortf ha bara byxor, långärmad body och en filt.

2011-09-11 @ 21:08:06
URL: http://lillahjarta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback