Kalla händer och fötter

2011-09-09 @ 21:48:15 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det blev ingen städning förut idag.. vi gick ut på en promenad i stället! Men alltså min stegräknare måste ha någon inställning fel eller något för jag gick en promenad som tyg typ 1 timma, gick i normaltempo. när jag kommer hem så tittar jag på röknaren och då står det att jag har gått nästan 4000 steg.. KM visaren visar 1,6km.. det kan ju fasen inte stämma för den rundan jag gick är inte alls så kort.. verkar ju inte riktigt vettigt.. någon som vet vad som kan vara knasigt? eller stämmer det?? jag fattar ingenting!?!

Alexander kom hem vid 18 tiden och hade då med sig två bucketter med blommor till mig och två vaser att sätta dom i. Jättefina var dom och jag blev så klart jätteglad! Olivia fick också en pressent och det var luddiga tossor för att hon ska hålla sig varm om fötterna.. minsta storleken var 6-12 månader men hon kan ju ändå använda dom nu.. och varm om fötterna blev hon =) Hon blir så himla kall om händer och fötter alltid, jag gillar inte det alls faktiskt! Är det vanligt att barn är kalla om händer och fötter eller är det hon som har dålig blodcirkulation??

Nu blir det film och mys i soffan med min älskling. Olivia sover så vi får ha varandra för oss själva <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Adrian är också kall om händer och fötter jämt!

2011-09-10 @ 10:18:38
URL: http://friidutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback