Kläder...

2011-09-27 @ 00:41:41 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Hm, det blev inget mer bloggande igår.. men i alla fall så blev spelet bytt. Jag letade kläder men hittade inget till mig.. däremot så köpte Alle kläder till Olivia=)

Idag åkte min älskling iväg till Växjö igen för att jobba =/ alltid lika tråkigt när han åker! men den här veckan är han bara borta till torsdag =) vi saknar dig älskling! <3

Olivia och jag begav oss in till stan för att möta upp Gabriella som kom ner hit till oss en vecka till! Så skoj!! vi gick lite på stan, kollade efter kläder.. igen... och hör och häpna.. jag hittade inget idag heller... Men jag beställde faktiskt på nätet när vi kom hem.. bara att hoppas att jag kan ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback