krongel

2011-09-21 @ 22:07:07 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi for til Kalmar igår för att kolla om jag kunde hitta något att ha på mig på Olivias dop.. Tror ni jag hittade något?? nej.. inte till sopet i varje fall.. jag hittade en pyamas till mig själv och en ny klänning till Olivia.. att det ska vara så jävla svårt att hitta något fint att ha på mig =(

Idag så var Gabriella och Denise iväg til stallet men jag och Olivia stannade hemma.. jag har haft så himla ont i mina höfter idag så det har inte alls varit något roligt =(

Just nu så sitter jag och kronglar med min skrivare som säger att det är patronproblem med nästan helt nya patroner.. fattar nada kan jag säga.. blir så arg och sur.. jag har ju papper som jag måste skriva ut för att kunnq skicka in så att vi får vara med på babysimmet.. =/ f¨r se om jag löser det annars får jag väl ringa och säga som det är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback