Kvällen

2011-09-08 @ 23:44:27 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ikväll hade jag besök av Denise och Sofie. Det var kul att träffa Sofie igen, det var typ lite mer än 3 år sen vi sågs sist..

Igårkväll skickade jag ett mail och frågade om det fanns platser kvar i babysimgruppen och att vi i så fall vill anmäla oss till det. Idag fick jag svar om att vi är inskrivna till babysimmet, det ska bli så himla roligt! Jag måste bara hitta mig en baddräkt.. kan inte ha bikini med den här "bulldegsmagen" som dessutom ser ut som en jävla polkagris! hahaha tur jag kan ha roligt åt eländet i alla fall =D

Nu låter det som att det snart är dags för nattamat här! Sov så gott alla ni som får sova.. och ni med småbarn, hoppas ni får sova mycket inatt =D

Underbar <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja man får lida för att man bor i en stor stad. men babysim känns som ett måste! :P

2011-09-09 @ 11:48:57
URL: http://friidutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback