Långammning

2011-09-18 @ 00:52:10 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Åh vad drygt, Olivia har börjat långamma om nätterna igen.. jag har suttit här i 40 minuter och ammat nu och hon är fortfarande inte nöjd, galet! jag är trött och vill sova men det får ju helt enkelt vänta!

Äntligen så fick jag i ordning på bilderna och skickade in dom på framkallning! 186 vanliga och 9 förstoringar.. av förstorningarna ska det bli en fotovägg.. måste bara få med mig någon till Ikea så jag kan köpa ramar.. så måste jag hitta något scrapbooking set till alla bilderna på Olivia! och ett till hundarnas bilder såklart! det ska jag pyssla med på min fritid som jag ingen har :P

Nu verkar det vara färdigsnuttat här! får se hur det blir inatt.. hoppas den blir bra!! jag behöver sömn!!

Kommentarer
Postat av: Denise

jag kan följa med till ikea..:P

2011-09-18 @ 09:51:23
URL: http://examynia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback