Promenad och fix och don

2011-09-27 @ 22:05:31 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Dagen började med att vi var otroligt sega jag och Gabriella.. vi ville gå promenad men orkade helt enkelt inte.. men så tog vi oss i kragen och sa att vi i alla fall skulle gå en liten sväng.. Det blev en promenad på ca 2 timmar så när vi väl kom ut så blev det verkligen en promenad av det hela =) skönt efteråt om inte annat!

Jag fick massor av energi efter den där promenaden så jag började att fixa och dona en massa här hemma.. styrde om hyllan i badrummet och rensade bort sånt som bara står och tar plats och aldrig används.. plus lite annat småplock som man alltid får hålla på med..  jag fixade till Olivias byråer med hennes kläder och tog bort det som var för litet.. men det var inte så mycket.. lite strumpor och två pyamasar.. stl 56 kan hon tack och lov fortfarande ha! Hon växer så det knakar men ännu har hon inte växt ut den storleken!

Nu ikväll har vi organiserat fotona och tavlorna på Olivia som ska upp på väggen imon.. det kommer nog bli finfint!!


En av nio förstoringar.
Så himla härlig bild! <3


Kommentarer
Postat av: Bea

Vilken underbar bild! så söt hon är lilla gullungen!

2011-09-28 @ 13:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback