Svar till S

2011-09-09 @ 22:55:13 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

S om hur gör ni??:
Jag var faktiskt också ute idag och jag hade på min lilla kille en body och ett par byxor, över de hade jag en tunnare overall och självklart en mössa. Hade även en filt över honom. Jag tyckte inte han verkade för varm i det och med tanke på att de ligger stilla i vagnen så är de mycket kallare. Hade även på honom ett par tunnare vantar eftersom att de oftast är rätt kalla om händerna.

Ja dom ligger ju faktiskt stilla. Mössa har jag inte på min lilla tjej ännu, hon har så otroligt mycket hår så tar jag på henne mössa blir hon aldelles blöt i håret av svett.. och då anser jag att det är bättre att hon är utan än avv hon blir blöt.. ^_^ tunna vantar har jag också eftersom att hon blir så kall om händerna..

Kommentarer
Postat av: S

Förstår om du inte har mössa på henne då :p inte vill man att de ska bli svettiga. Tror att dom är ganska bra på att protestera om de är för varma eller för kalla. Som mamma så märker man nog om de är så.

2011-09-09 @ 23:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback