Massa tankar..

2012-04-10 @ 21:55:33 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det är många tankar som snurrar i huvudet just nu! Det är så mycker jag/vi vill på en gång och det som stoppar det hela är den tråkigaste anledningen av alla... pengar.. jag blir så trött så jag kan spy..

Vi tog en tripp med bilen i eftermiddag för att Olivia skulle sova och vi skulle handla lite.. på denna tripp så åkte vi förbi och tittade på ett hus vi sett på nätet.. skulle kolla lite hur det låg och hur långt ifrån stan det var och sånt.. helt perfekt, jag blev tokkär i området och bilderna är helt underbara.. det är inte alls långt ifrån stan heller.. Det stora problemet då... den jävla handpenningen.. jag blir så trött.. varför ska det vara så mycket?

Nej vet ni vad..


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vet hur de känns och de suuuuger! Vi har också hittat vårat drömhus, men de ligger ute på 2,5 miljoner! :/ Jag är mammaledig och Emil har provtjänst till hösten så vi lär aldrig få låna till de! CRAP!! Kunde dom inte väntat ett halvår med att lägga ut de liksom!!

2012-04-13 @ 09:44:29
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback