Öland <3

2012-04-23 @ 22:54:50 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Neej usch jag är så otroligt trött.. jag har inte sovigt "på riktigt" på flera nätter.. helt galet vad trött man kan bli men ändå klara av sin dag..

Idag var vi iväg till Öland.. Eftersom att farmor Karin är i USA så hälsade vi på Stig och så passade jag på att gå igenom hundarna med borstar sax och kloklippare.. så fina dom blev =) Det var en trevlig dag faktiskt och underbart väder! Jag älskar Öland!! Där vill jag bo, men det är så kluvet, bästa stället att bo på, men känns inte alls kul om vi skulle flytta ifrån alla som jag lärt känna sen vi flyttade tillbaka hit till Oskarshamn, men å andra sida är det minnst ett år kvar innan vi kan köpa/bygga något hus.. man vet ju inte hur allt ser ut då =) Det jag vet är att Öland skulle vara det underbaraste stället att bo på!

Nu har vi precis kollat klart på Betnér direkt och jag ska nog gå och lägga mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback