Slappa

2012-04-06 @ 23:35:45 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag har det varit en lugn och skön dag.. den började med att Olivia och jag gick upp och lät Alle sova tills han vaknade! Det behövde han <3

Vi har bara tagit det lungt och umgåtts med varandra idag.. till middag blev det mat från Kinarestaurangen.. väldigt gott =P

Pappa kom hit och grattade Alle nu ikväll.. så vi fikade på en Budapeststubbe som jag bakade innan idag.. så gott och så jäkla enkelt! mumma!!

Just nu sitter jag i soffan med en sovande Olivia i famnen.. hon har varit orolig hela kvällen.. vet inte vad det beror på.. men nu har hon i alla fall somnat här.. det blir nog att hon sover hos oss inatt.. mysigt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback