Lugnt och sansat!

2012-08-24 @ 22:51:54 | Publicerat i: | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi har inte gjort många knop idag inte.. På förmiddagen fixade och donade jag och Olivia med lite allt möjligt.. Lite städ, lite tvätt och lite plocka i ordning..

Eftermiddagen blev ännu lugnare då Olivia sov 14:30-17:00.. Under tiden så satt jag och pillade i ordning en bloggdesign som jag lovade att göra redan i maj!! Men men nu är den klar ialf och jag hoppas ägaren blir nöjd med den :)

Kvällen har spenderats framför tvn med Alexander och Olivia.. Pappa är ju hemma så då ska ju en viss liten dam INTE sova tydligen.. Men aja då får vi sova lite längre imon ist :)

Nä nu ska vi se om vi får vilddjuret att sova så vi också kan få lite sömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback