Nöjd!

2012-08-28 @ 20:10:00 | Publicerat i: O 1år-2år | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ikväll tog jag tag i Olivias sovrutiner.. nu blir det andra bullar! Från och med nu ska hon somna i sin säng i stället för i famnen på mig.. det gick förvånandsvärt bra idag faktiskt, hon var ledsen ett tag men jag låg på vår säng och nynnade på en godnattsång för henne så till sist så gav hon sig och somnade.. hela grejen tog ca 40 minuter.. och då var det första gången.. stort framsteg faktiskt!
 
Nu ska jag bara kämpa mi gigenom natten också, hon brukar ju komma över till mig på natten för at tjag inte orkar ta fighten om nätterna men nu är det dags! Vi måste få i ordning på det här och få henne att känna sig trygg i sin säng! Vi får se hur många nätter det blir av kämpande :P
 
Jag är ialf jättenöjd och glad över att det gick så bra idag =)
min duktiga lilla flicka <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Duktig mamma också <3 kämpa på, hon lär sig tillslut!

2012-08-28 @ 20:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback