10 veckors utmaning!

2012-02-16 @ 23:00:48 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja, nu ska jag köra en utmaning på 10 veckor.. egentligen startades den för läänge sen men jag kan ju köra ändå.. spela roll, det är nu jag känner mig redo så nästa vecka börjar jag =) får vi se om jag har karaktär att följa min egen utmaning!?! Målet som jag satte upp är att gå ner ca 5 kg och att bilringen ska minska med 5 cm =P och så har jag lite småmål på vägen som är stora mål för mig i min framgång i träningen =)

Emma det kan komma att hända att jag frågar dig om råd ibland ;)

Nu ska jag försöka slita mig från filmen "walk the line" för att gå och lägga mig.. inte det lättaste då filmen är så jäkla bra!

Kommentarer
Postat av: Emma

Toppen! Kör hårt! Du kommer klara det galant! Och jag svarar gärna! :)

2012-02-17 @ 12:46:36
URL: http://www.smultronmammans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback