Alla hjärtans dag

2012-02-14 @ 18:18:22 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag vet inte vad det var med mitt lilla <3 i förmiddags.. det var ett himla gnällande och gråtande.. jag kunde inte ens gå två steg ifrån henne utan att hon bröt ihop.. så jag packade ner henne i vagnen och gick ut och gick en långpromenad.. hon somnade och jag blev genomsvettig..^_^ samtidigt som vi var ute på den här svängen så pratade jag med Thesse i telefonen.. trevligt samtal =)

Jag gick förbi affären när jag ändå var ute och köpte alla hjärtans dag fika eftersom att pappa skulle komma en sväng på eftermiddagen.. det fick bli vaniljhjärtan, det var gott!

Nu ikväll så tar vi det bara lungt jag och Olivia.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback