Barbapappa

2012-02-20 @ 20:29:07 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Babysim i morse, det var lika roligt som vanligt.. Ett dyk blev det, jag hade velat prova en gång till men jag tyckte inte att Olivia var riktigt upplaggd för det då hon ville titta på allt hela tiden, och jag fick inte så bra kontakt med henne flera gånger så vi får dyka mer nästa vecka =)

Resten av dagen har vi bara lekt och myst.. vi var iväg med min pappa till Netto och köpte lite saker till Olivia med barbapappa på.. hon tycker ju om dom där figrerna!

Nu ikväll så kom mamma och Valle förbi en sväng på kaffe.. helt oanmälda så jag blev förvånad när det knackade på dörren men det var trevligt att dom kom förbi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback