Barnvagnsmatta

2012-02-01 @ 16:23:12 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi har äntligen fixat dörr och barnvagnsmatta!!(åkte med pappa som hade lite tid över för oss) Underbart, jag höll på att bli tokig på all sand som dras in med vagnen och med skorna.. Nu stannar ju den messta sanden på mattan för hoppningsvis, så slipper man gå och trampa omkring i det.. jag hatar verkligen när det fastnar sand och skit under fötterna.. vidrigt är det!!

När vi hade varit och köpt mattorna så tog vi lite fika och sen när pappa hade gått hem så satte jag igång med att torka golv.. passade på att ta hela lägenheten när jag ändå skulle torka där mattorna skulle ligga =) Olivia satt i sin gåstol och följde efter mig hela tiden, inte det lättaste att torka golv när hon ska fara omkring överallt ^_^ men ja klart blev det till slut!

Såhär blev det:

Snyggt: Absolut inte!
Praktiskt: Ohja!
I vissa fall går faktiskt praktiskt före snyggt ^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback