Hunnit med mycket!

2012-02-16 @ 19:47:20 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Mycket har jag hunnit med idag.. efter frukost och disk så lekte vi en stund, men som vanligt så ville Olivia sova efter ca en timma efter att gröten slunkigt ner.. så medan hon sov så ställde jag mig på crosstrainern och fick dagens pass avklarat.. 12 minuter idag.. det är bra för att vara mig så förbättringar blir det ju, sen blev det dusch och göra sig i ordning.. så vaknade Olivia lagom för lite mellis =)

Det blev även en promenad med Denise idag, ingen lång men en liten bit gick vi ändå.. så i eftermiddag så var pappa här en sväng.. han skulle hämta sin bilnyckel och så ville han ju såklart träffa Olivia.. mig vete fan.. jag får ju aldrig något svar när jag pratar med han så länge Olivia är vaken.. så ja jag vet inte.. känns ju meningslöst att försöka diskutera något då =S

Ja, vad har jag mer hunnit med.. jo tvättat nya påslakan och bäddat rent med dom i sängen.. längtar efter att få krypa ner sen.. och imon kommer Alle hem så får han också krypa ner i nybäddat! <3

Nu ikväll så har jag hållt Olivia vaken.. hon får inte sova något efter klockan 17 för då somnar hon inte på kvällen.. så nu var hon skittrött.. tyckte inte ens det var roligt att bada och då är hon trött! Så nu sover hon.. hoppas på en bra natt igen =)

Jag är gryyyymt sugen på något ikväll.. men va tusan skulle det vara :S knäcke me keso? kvarg med kakao?? hmm jag vet inte.. hellst ska jag ju inte ha något alls.. men blir ju så jäkla hungrig mitt i natten om jag inte äter något på kvällen =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback