Inget sim..

2012-02-27 @ 23:13:29 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det blev inget babysim idag.. Olivia somnade efter frukost och det gick helt enektl inte att väcka henne.. tror nog att hon ärvt båda mamma och pappas tungsovande ^_^ nej jag kunde helt enkelt inte ta med mig en unge som inte ville vakna.. då skulle simmet bara blivigt gnälligt och inte alls roligt.. så det fick vara..

I stället så städade jag hela förmiddagen.. och Olivia "hjälpte" till hon också när hon hade vaknat igen.. jag plockade i ordning och hon plockade i oordning hehe hennes saker ska helt enkelt ligga överallt enligt henne själv =P När vi hade ätit lunch och Olivia sov middag så tänkte jag bara lägga mig och vila lite på soffan.. jag somande och vaknade inte förens jag hörde att Olivia var skitledsen där inne i sin säng.. och det var 2 (!!!!) timmar efter att jag skulle "vila".. jisses.. kände mig helt död.. Jag kände mig sådör paralyserande trött som man var i början av graviditeten och man kunde sova, sova och sova utan att bli pigg typ..

Nu ivkälls å var mamma och Valle här påp lite fika.. mamma hade med sig en tunika och ett par leggings till Olivia, söta.. och lila tulpaner till mig =D dom stannade inte så länge eftersom att det rätt snart var dags för Loppan att få välling och sova.. men det var trevligt den stunden som dom var här =)

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha är du helt säker på att du inte är gravid igen då, med tanke på tröttheten? En av tjejerna jag ungås med från mammagruppen blev gravid igen när lillkillen bara var 4 månader av en ren olyckshändelse kan jag ju säga. :P De kommer bli högst ett år och en månad mellan barnen. :P

2012-02-28 @ 09:19:53
URL: http://friidutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback