Klantskalle!

2012-02-19 @ 19:22:38 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ajaj.. det känns som att jag säger det heeela tiden till Olivia.. men hon är ju på allt! och så är hon ju otroligt envis så när man tar bort henne från det som är "ajaj" så kryper hon ju dit lik förbannat.. tusen gånger till typ... hehe envis som tusan!

Vi har haft en hemmadag idag.. litd städ och lite tvätt massa bus och gos med Olivia!

När jag diskat förut idag och skulle torka av kock kniven med ett papper så vet jag inte vad jag tänkte med.. men torkade av den lite snabbt.. det skulel jag inte gjort.. jag slant och högg mig i fingret.. jäkla klantskalle! det var ju inte så farligt men det svider ju.. och så hatar jag att ha plåster på..

Snart är det vällingdags för Olivia.. men innan det måste jag springa ner till bilen och ta ut bilstolen och sätta in den i pappas bil som jag ska ha till babysimmet imon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback