Konstigt!

2012-02-15 @ 22:48:29 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Snö snö snö snö och åter en massa snö!

Måste ju säga att Olivia va så duktig inatt.. sov i sin säng hela natten, utan att vakna det är ju helt otroligt! Jag la henne i sängen vid 20 tiden så gnällde hon lite efter nappen vid 22 innan jag släkte lampan.. sen sov hon.. till 7! gnällde efter välling och fick en flaska och somnade sedan om brevid mig och sov till 9.. fantastiskt utvilad har jag varit idag!

Vi packade ihop oss och for hem till Sandra och Elwin.. lite spänd var jag eftersom att hon har två katter och jag är typ tokallergisk.. men ville ändå prova och se hur det gick.. och vet ni!?!? jag kände inte ens av katterna, inte ens minsta lilla kli.. och inga problem att andas.. och så klappade jag dom till och med.. jag fattar lixom inte vad det är frågan om.. kan allergi bara försvinna?? knappast.. men alltså.. ehh ja skumt är det! underbart givetvis eftersom att jag tycker om katter =)

Jäkla vad dåligt det plogas i den här stan.. men ja.. slirigt och jäkligt var det men fram kom vi.. en erfarenhet rikare blev jag.. parerade bilen ganska bra tycker jag =D

Vi hade en trevlig dag, och dumma som vi var skulle vi ut en sväng tänkte vi.. meeeen det blev bara en kvart sen gick vi in igen.. fy fasen vilket väder.. så vi höll oss inne och pratade och bara umgicks.. så trevligt =)

När jag skulle hem så var det någon idiot som parkerat sin bil bakom min (läs pappas) så att jag inte kom ut.. liite irriterad jag blev.. stapplade upp för trappan till huset där bilägaren bor.. plingade på och bad snäll att dom skulle flytta bilen så jag kom ut.. det gjorde dom.. men ställde sen tillbaka bilen på samma plats igen.. vilka nötter och inte fatta att dom står ivägen där..

Nu när vi kom hem skulle Olivia promt INTE sova.. försökte i en timma lite drygt.. sen gav jag upp.. jag kan ju inte tvinga henne att sova om hon absolut inte vill så hon fick vara vaken.. hon satt och lekte här på golvet och var superglad och pigg.. så fick hon prata med sin pappa på cammen, spännande och hon såg blev glad av att se och höra honom <3 men så skulle hon hålla på och slå på datorn så då fick det vara nock.. hon somnade inte förens 22 så ikväll blev det inte mycket till egentid.. men vad gör det.. 98% av gångerna sover hon ju vid 20 tiden.. så ja.. någon kväll då och då gör mig faktiskt inget =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback