Träningsvärk!

2012-02-17 @ 18:25:51 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jösses, jag som inte trodde plankan tog något alls igår.. men fy fasen vilken träningsvärk jag har haft i de övre magmusklerna idag..! nu vet jag ju i alla fall att jag gör rätt då om magen får jobba lite =)

Sandra och Elwin kom på besök idag och vi har bara varit inne och haft en mysdag med barnen... det är så roligt att se hur dom bemöter varandra och sånt =)

Just nu väntar vi på att rotfrukterna i ugnen ska bli klara.. snart så! Olivia myser och busar för fullt med sin pappa.. gissa om hon blev glad när han kom hem?!? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback