Blandat

2012-01-15 @ 21:51:06 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag har hållt på med lite allt möjligt här hemma idag.. bland annat sytt upp dom nya gardinerna till vardagsrummet, inget märkvärdigt som det kan låta som men fint blev det.. "grävde" även fram två fönsterlampor som jag hängt upp, mysigt med belysning i fönstret. Nu är det bara att sy upp gardinerna till sovrummet också sen är det klart.. det får jag göra imon!

Idag är även första dagen för mig på lääänge som jag räknar kalorier.. det har gått rätt bra faktiskt, men det gick för långt mellan mellis och middag så var verkligen vrålhungrig till middagen så jag åt kanske lite för mycket.. men ja, det är ju som sagt första dagen idag =) Ger mig i alla fall en klapp på axeln för att jag avstod från att ta en bulle när pappa var här på fika! *duktig*

Just nu så tittar vi på "Det okända".. Oivia sover sen ca 2 timmar tillbaka, vi har varit inne hos henne 4 gånger än så länge.. men det är bara för att ge henne nappen och lägga henne till rätta, hon rullar ju runt som tusan i den där sängen..


Kommentarer
Postat av: Rebecca - 18 år och mamma till Haylie!

sv: åh, va roligt!! :) Ska följa dig också! :)

2012-01-16 @ 03:15:34
URL: http://reboow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback