Dagarna på Öland

2012-01-26 @ 13:59:13 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Hej o hå här var det dålig uppdatering som alltid när jag är på Öland..

I alla fall så har vi haft mysiga dagar här.. i tisdags så åkte Olivia pulka för första gången, det var spännande.. roligast var att ha vanten i snön så att den blev vit hihi söta unge!

Igår var i i köpstaden, farmor skulle köpa strumpor till lilldamen.. stackars barn hade typ bara försmå strumpor! fötterna växer fort, men vi kom hem med 13 par strumpor så nu ska hon väl klara sig tycker jag.. 

Idag ska vi åka hem igen.. men det blir lite senare, just nu sover Olivia, pappa och Karin klyver ved, stig lagar mat och här sitter jag och glor.. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. jag har ju packat ner mina saker och plockat i ordning i rummet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback