Humörsvägningar..

2012-01-18 @ 22:49:18 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag vet inte vad det har varit med Olivia idag.. ena stunden har hon strålat som en sol och i nästa ögonblick så har det varit åskmåln med ösregn.. ni fattar humörsvägningarna.. herregud snacka om att ärva mammas humör och svägningar.. hua hur ska hon bli sen då? Jisses, det vågar jag knappt tänka på!!

Men ja trotts hennes ostabila humölr så har det varit en lung och bra dag.. jag har fått mina gardiner färdigsydda, pappa var här och hämtade lite skit att åka till storskogen med och sen kom han på lite fika också..

Nu ikväll så har jag kämpat med Olivias sömnproblem, skit vad tufft det är. Jag förstår inte att det ska vara så svårt att sova.. hon somnar finfint efter vällingen men så vaknar hon typ var 30:de minut och är tokledsen så får man gå in till henne, ge henne nappen klappa rumpa och sen gå.. så kan man få hålla på hur länge som hellst..  idag låg och hon lekte i ca 20 minuter innan hon blev ledsen och jag fick gå in igen.. men till sist så somnade hon faktiskt.. helt själv!! och det mina kära läsare det är ett STOOORT framsteg! Hon var inte ledsen heller utan låg där med sin napp och elefant när jag gick sen gick jag in 10 minuter senare för att titta till henne och då sov hon! helt otroligt! Men fy vad det skär i mammahjärtat när hon ligger och är ledsen och ropar "maaaammamamam" =(
Nej usch jag är helt slut.. får nog gå och lägga mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback