Idag

2012-01-03 @ 21:30:32 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag så kom Denise på en liten snabbvisit, trevligt den lilla stunden som det var =) Sen kom min pappa hit igen och fikade lite och lekte lite med Olivia så jag fick ha armarna fria en stund! skönt =)

Vi gick en riktigt ruskpromenad i blåst och regn jag och Olivia.. gick bort till Lidl för jag skulle köpa billiga lakan men då hade jag tagit fel på dag så jag gick den där promenaden i onödan typ.. men tja.. promenad fick jag ju i alla fall.. men det var logon irriterenade att jag tog fel dag...

Nu ikväll har mamma och Valle varit här.. jag ringde och frågade om Valle kunde komma och pumpa däcken till vagnen och det kunde han så mamma följde med också så fikade vi lite och sen lekte mamma med Olivia en stund.. Men ja, hon orkade inte så länge innan hon blev trött...Olivia då alltså =P 

Jag vet inte riktigt vad som är fel med henne just nu.. jag tror det är tänderna men är inte säker.. helt plötsligt kan hon börja gråta och vara jätteledsen en stund och sen är det helt plötsligt bra igen.. lika dant om nätterna, hon vaknar massor med gånger och bara gråter.. då hjälper det inte ens om hon får snutta och då är det verkligen något som är fel!! Tror hon har ont stackarn =( Jag ska prova med att ge henne en Alvedon sen innan vi går och lägger oss får vi se om hon sover bättre inatt.. man vet ju själv hur det är att ha ont i munnen inte fasen kan man sova då inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback