Inget kalas =(

2012-01-28 @ 21:28:44 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Den här dagen blev inte alls så som det var tänkt! Vi skulle ha åkt till Varberg för att fira lilla Julia som fyller 3 år idag.. men det fick vi ställa in eftersom att jag har kräkts halva natten och Alle mådde också dåligt och fick ta tabletter för att han hade så ont av sin sjukdom.. så när kockan ringde vid 5 i morse så avvaktade vi ett tag men eftersom att vi båda fortfarande mådde dåligt så fick vi skicka sms om att vi inte kunde komma.. jättetråkigt verkligen, men vad gör man.. =(

Jag är fortfarande inte helt ok i magen.. jag har i alla fall inte kräkts något mer tack och lov.. mat har jag fått i mig också.. Olivia är inte helt hundra idag hon heller.. väldigt mammig och ledsen, jag kan inte ens lämna rummet för några sekunder utan att hon bryter ihop..

Grannarna är igång med sitt jäkla festande ikväll.. jävla musik som dunkar i hela huset, har dom inte stängt av till 22 ringer vi till störningsjouren!! *sturkärring?? nej men småbarnsförälder!!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback