itzitzitz jävla musik...

2012-01-28 @ 23:39:39 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Hmm... jaha klockan är 23:36 och fortfarande spelar grannarna hög musik... man kan ju undra vad dom tänker med dom har ju själva barn.. usch blir så trött... vi har inte ringt störningsjouren ännu eftersom att vi tittat på film och Olivia som haft en "jag-vill-vara-nära-mamma och pappa-kväll" har sovit på bröstet på oss båda i omgångar, vi brydde oss inte om grannarnas musik då.. men nu när vi ligger i ett tyst tyst rum är det jävligt störande!

Nä nu har jag bestämt mig! Alle får ringa nu.. jag orkar inte gå upp ur sängen igen + att jag är lite mesig ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback