Massa fynd!

2012-01-21 @ 21:07:44 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag for iväg till stan med min mamma en sväng idag.. Olivia var hemma med pappa Alle så länge, jag kände att jag behövde lite tid utan henne idag då vi har haft en rolig men ändå lite kämpig vecka!

Jag fyndade en hel del på rean åt henne.. på kappahl köpte jag en body, en tunika och ett par tights till henne för 90 kr!! Billigt!! så var vi på Lindex och där hittade jag 2 par byxor och 3 bodysar på halva reapriset! sen kunde jag inte låta bli en så söt klänning och en helvit body*som hon var i behov av* som det inte var rea på.. men jag tror att jag gav ca 400 för alla dom plaggen.. och det är mycket kläder för dom pengarna!

Jag hittade även lite annat smått och gott som jag ville ha till hemmet... men efter 2,5 timma på stan och utan min lilla flicka så ville jag hem! Men det var en trevlig stund på stan idag..

Nu ikväll så är pappa här och umgås lite och Alle har åkt för att jobba ett pass på taxin inatt.. känns lite tråkigt men ja.. så blir det ibland, han vill ju köra lite taxi så då får han ju göra det då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback