8 Juli!

2012-07-09 @ 15:51:00 | Publicerat i: O 1år-2år | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag skrev det här igår men av någon anledning så hamnade det i utkastet.. men i alla fall..
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Idag för ett år sen kom världens underbaraste lilla flicka ut till oss!
Tänk vad liten hon var. det är nästan så att tårarna bränner på när jag tänker tillbaka!
 
Idag hade vi kalas för vår lilla solstråle. Det började med paket på sängen som var väldigt spännande.. När pappret var av och hon hade tittat på vad som var i så ville hon leka.. med kartongen.. haha tänk att en kartong kan vara så himla rolig! 
 
 
Väldigt glad liten flicka på sin 1årsdag!
 
Hon fick en dockvagn av sin mormor och morbror som hon stolt gick med ute på gräsmattan, givetvist fick hon en docka som låg i vagnen och hon stannade till flera gånger för att titta på dockan som låg där i vagnen.. så sött att se!
 
 
Herregud, vart tog det här året vägen? från att vara några timmar gammal till att vara 1år och ganska sjävständig.. det är så jag börjar gråta.. Det här har utan tvekan varit det bästa året i mitt liv. Älskade barn du förgyller våra dagar med kärlek och lycka och väldigt mycket tålamodsprövande. Vi älskar dig över allt och alla vår vackra lilla solstråle!
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Tiden rusar fram. Ja tänk att de kom ut två så fina barn efter att vi suttit och ojat oss för varandra i 8 månader. :)
Grattis igen Olivia, prsenten får du då vi ses. Kram

2012-07-11 @ 11:12:57
URL: http://friidutten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback