Flitig dag

2012-07-22 @ 19:57:30 | Publicerat i: | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Alexander och Olivia gav mig sovmorgon till 9 idag!! Det behövde jag verkligen!

Efter att Alexander åkt till jobbet (extrapass på taxin) så satte jag och Olivia igång att städa och tvätta, dammsuga, damma, torka golv och vika tvätt! Fast för att vara ärlig så städade jag och Olivia gjorde oordning igen :) men jaja rent blev det ju i alla fall!

Vi tog med oss Amore ut och gick till en lekplats där vi mötte upp Sandra, Elwin och Robin för lite lek.. Sen gick jag, Olivia och Amore hem till mamma där vi blev bjudna på mat! Trevligt, vi stannade ett tag så att Olivia kunde springa av sig sin energi..

Nu sover tösen och jag sitter i soffan och ser en rätt bra film, tråkigt med reklamen hela tiden bara.. Och nu vrids nyckeln om i låset så nu kommer Alle hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback