Han frågade och jag svarade! <3

2012-07-01 @ 21:41:04 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag var det en stor dag för oss, vi förlovade oss! <3
 
Vi skaffade barnvakt till Olivia så att vi kunde gå ut och äta och bara njuta av varandra en stund. Det visade sig att bli jättetrevligt, god mat som blev 3 rätters på badholmen och god dricka! Efter att vi ätit så gick vi en sväng till Kråkan och satt på deras uteservering och bara njöt av att få vara lite barnlediga.. Man behöver det ibland och idag var det ju som sagt en speciell dag!! Mycket lyckad kväll och numer är jag blivande fru till mannen i mitt liv!(ett steg närmare att få bli en Tolvtin!! =D) <3
 
För er som undrar så är ringarna i vitguld =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Thess || Linneas mamma

Grattis till er båda <3

2012-07-02 @ 00:33:21
URL: http://tstruwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback