Sovardag

2012-07-29 @ 23:05:13 | Publicerat i: | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag har verkligen inte gjort många knop idag! Jag tog Amore på en sväng i morse vilket var himla skönt! Men sen kom regnet och med det tröttheten, så ja det blev inte mycket gjort alls.. Olivia brukar inte vara så förtjust i innelek men idag gick det bra.. Vi har varit på nappjakt(fattar inte vart alla tar vägen) läst bok, lekt med dockan, provgått skorna hon fick ifrån USA. Dom gillar hon verkligen, hon böjde sig ner flera gånger och klappade dom hehe så sött!

Nu säger jag godnatt! Hade velat se klart en film som går på tv men jag orkar inte! Alle får berätta imon hur det gick :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback