Fy fan rent ut sagt!

2012-06-05 @ 23:02:55 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nä fy vad ledsen jag blir av att Olivia har så ont och mår så dåligt.. Nu har hon blivigt förkyld och hostig igen.. hon hostar tills hon kräks, så hon får knappt behålla nått hon får i sig.. samtidigt som det håller på så har hon 6(!!!!) tänder som är på väg samtidigt! usch det är hemskt när hon bara gråter och inte ens vill ha sin älskade napp! man är så maktlös som mamma, det är bara att hålla om och trösta och svälja sin egen gråt av hopplöshet.. usch!

Bästa Sandra och sötaste Elwin var här idag och höll oss sällskap i allt elände! Men det var tur det vi har alltid nått kul att prata om och ungarna trivs så bra ihop.. då man kan koppla bort allt tråk för en stund och bara ha roligt! Tack för att ni finns <3

Vi var i Västervik igår men det var nog inte så bra att åka med Olivia som redan då var hängig.. men jag hittade i alla fall lite fina sommarkläder till henne, och så fick jag umgås med bästaste kusinen <3

Nu ska jag försöka sova lite.. om det går, mensvärk från helvetet har jag.. usch vilket skit allt är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback