Idag är det Torsdag..

2012-06-28 @ 10:20:38 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

och jag har varit dålig på att blogga igen.. men det blir faktiskt lätt så när man är på Öland.. eftersom att teckningen i mobilen är rätt kass och jag tänker nästan aldrig på att gå och sätta mig vid datorn som finns där..
 
Vi är i alla fall hemma igen efter underbara dagar på Öland.. Det är rätt sönt att komma hem när man har varit borta så länge! Igår så tog jag ut Olivia på premiärtur i cykelstolen, vi cyklade bara hem till min mamma och hälsade på.. jag ville bara se vad Olivia tyckte om att sitta i stolen.. och vad jag märkte av alla glädjetjut så var det helt godkännt att åka cykel =) Däremot så är hon inte jätteglad åt att ha hjälmen på sig men det lär hon vänja sig vid det också så småningom!
 
 
Idag ska vi in till stan och träffa Thesse och Linnea, det ska bli kul för det var så länge sen vi sågs nu.. minns knappt ens när det var...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback