Torsdag idag!

2012-06-21 @ 18:14:29 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Så underbart det är! Öland är verkligen den vackraste platsen som finns! åh vad jag älskar det.. tjatigt jag vet men så är det =P
 
Vi vinkade av familjen W idag eftersom att dom skulle åka hem till Varberg igen. Vi har haft några trevliga dagar tillsammans med dom och hoppas på att vi hinner ses en gång till nu under sommaren.. efter att dom åkt så packade vi väskan och gick bort till poolen för att bada.. men shiiit vad kallt det var, Olivia badade 10 minuter och frös sen så hon skakade.. vi fick vira en handduk om henne när vi skulle fika.. men det gick bra =)
 
Medan Olivia sen sov middag så solade jag och det skulle jag INTE INTE INTE ha gjort fy faan rent ut sagt.. mina axlar är helt rödbrända och svider som faan.. det gör till och  med ont om en fluga landar på axlarna.. då är det illa!
 
Ikväll ska vi baka tårta inför imon och sen ska jag och Karin gå ut och plocka blommor och sätta i vasarna här! Det blir bra det =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback