Trevligt trevligt

2012-06-28 @ 23:39:05 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Efter en eftermiddag på stan med Thesse och Linnea så begav vi oss hemmåt jag och Olivia.. Alle var så snäll och kom och hämtade oss! När vi kom hem så kom min pappa på besök och lekte med Olivia och pratade lite.. vi åt mat och Olivia nattades lungt och fint =)
 
Vid 20 tiden så kom Thesse hit och vi har sen dess suttit på balkongen och pratat och bara haft mysigt.. just nu så har jag gjort mig i ordning för natten och ska strax gå och lägga mig.. Olivia är lite orolig så vi får se hur den här natten blir.. hoppas att den blir bra!
 
Jag hoppas också att imon blir en bättre dag för Olivia än vad den har varit idag.. hon har verkligen testat gränser idag kan man säga.. och när man sagt till henne har hon brytit ihop totalt.. så mycket testing testing och mycket skrik och gråt idag.. även små barn kan ha dåliga dagar.. men jag hoppas imon blir lite bättre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback